طرح توجیهی تولید اجاق گاز

به وب سایت خود خوش آمدید فایل قابل دانلود شما در مورد طرح توجیهی تولید اجاق گاز می باشد و پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
طرح توجیهی تولید اجاق گاز

طرح-توجیهی-تولید-اجاق-گاز

دانلود طرح توجیهی تولید اجاق گاز در 48 صفحه قابل ویرایش آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

خلاصه ای از متن:

خلاصه طرح :
1ـ عنوان محصول :
توليد خوراكپز ارتقاء يافته :
بطور كلي اجاق گازهاي خانگي وسائلي هستند كه انرژي شيميايي را به انرژي حرارتي تبديل مي كند . اجاق گازها در انواع مدلهاي مختلف وجود دارد كه عموماً مصارف خانگي از تك شعله تا پنج شعله مي باشد . اجاق گازهاي دو شعله و سه شعله معمولاً بدون كابينت ساخته مي شوند ولي اجاق گازهاي چهار شعله  و پنج شعله همراه با كابينت ساخته مي شود . اجاق گازهاي فردار كه عموماً چهار شعله و يا پنج شعله مي باشند داراي يك پيش گرمكن و يك فر جهت سرخ نمودن مرغ و امثالهم دارد .
2ـ كالاهاي رقيب يا جانشين :
اجاق هاي الكتريكي را مي توان بعنوان كالاهاي رقيب بشمار آورد . اما بدليل اقتصادي بودن مصرف نفت و گاز استفاده از اجاق الكتريكي مقرون بصرفه نخواهد بود .
3ـ روشهاي مختلف انجام فرايند :
1ـ3ـ طراحي به روش تمام اتوماتيك :
امروزه طراحي و ساخت محصول بر دوش سيستم تمام اتوماتيك توسط كامپيوتر انجام مي گيرد ، در اين روش مدلهاي مختلف جهت توليد اجاق گاز خاص مورد بررسي قرار مي گيرد .
2ـ3ـ طراحي به روش نيمه اتوماتيك :
در اين روش طراحي ، بر حسب تجريبه و الگو قرار دادن مدللهاي موجود ، يك مدل خاص طراحي و مورد ارزيابي قرار مي گيرد . در اين روش توليد بصورت پيوسته نبوده و اكثر كنترلها خط توليد دستي صورت مي گيرد .
 
شناسائي محصول :
1ـ1ـ تعريف محصول :
بطور كلي اجاق گازهاي خانگي وسائلي هستند كه انرژي شيميايي را به انرژي حرارتي تبديل مي كند . اجاق گازهاي خانگي داراي سيستمهاي ورودي و خروجي كنترل شده اي هستند بدين نحو كه ورودي به سيلندر گاز و يا لوله كشي گاز شهري متصل مي باشد . كه توسط يك تقسيم كننده ، گاز با فشار مناسب به شعله هاي اجاق گاز پخش مي كند . سپس توسط شير كنترل شده دستي گاز به دلخواه مصرف كننده به شعله پخش كن هدايت مي كند . گاز در شعله پخش كن با اكسيژن هوا مخلوط شده و مي سوزد و توليد انرژي گرمائي مي كند . اجاق گازها در انواع مدلهاي مختلف وجود دارد كه عموماً مصارف خانگي از تك شعله تا پنج شعله مي باشد . اجاق گازهاي دو شعله و سه شعله معمولاً بدون كابينت ساخته مي شوند ولي اجاق گازهاي چهار شعله و پنج شعله همراه با كابينت ساخته مي شوند .
اينگونه اجاق گازها داراي شماره استاندارد 420 و تعرفه 13/84 و حقوق گمركي 20% مي بلشد . اجاق گازهاي فردار كه عموماً چهار شعله و يا پنج شعله مي باشند داراي يك پيش گرمكن و يك فر جهت سرخ نمودن مرغ و امثالهم دارد . اين گونه اجاق گازهاي فردار داراي استاندارد 838 و تعرفه گمركي 16/ 84 و حقوق گمركي 20% مي باشد .
2ـ1ـ موارد مصرف :
اجاق گاز يكي از محصولات پر اهميت در كشور ايران مي باشد . اين كالا عمدتاً جهت منازل و مراكز پخت و پز مستقر در واحدهاي صنعتي ، بهداشتي و … بكار مي رود . با اين توصيف كاملاً مشخص مي شود كه نياز به اين كالا در حد بالايي مي باشد . لازم به ذكر است كه با رشد جمعيت نياز جامعه به اجاق گاز بيشتر خواهد شد . در فن امروزه با عنايت به اينكه حتي روستاها از نعمت گاز لوله كشي برخوردار هستند . در نتيجه ميزان تقاضا در اينگونه مناطق رو به فزوني خواهد رفت .

چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است آماده پرينت بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.
جهت دریافت طرح توجیهی تولید اجاق گاز لطفا ابتدا آن را خریداری نمایید

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود طرح توجیهی تولید اجاق گاز کارافرینی تولید اجاق گاز و گاز فردار خرید طرح توجیهی اجاق گاز فردار خريد طرح توجيهي توليد اجاق گاز فردار طرح کسب و کار تعمیرات اجاق گاز کارافرینی فرآیند تولید اجاق گاز طرح های توجیهی صنایع فلزی

مطالب مرتبط

طرح توجیهی تولید اجاق گاز


بررسی مطالعه اخلاق حرفه ای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه

دانلود پرسشنامه شخصی كالیفرنیا ، رفتار اجتماعی ثورپ، كلارك و تیكز ۱۹۵۳

مطالعات و رساله معماري طراحی خانه آواز

دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی مجموعه ایستگاه راه آهن

پرسشنامه مقیاس خودکارآمدی والدگری دومکا (PSAM)

اثر آنتی اکسیدانی عصاره پوست خرمالو در پایدارسازی روغن آفتابگردان طی دو شرایط ذخیره سازی و حرارتی

بررسي برآورد و نحوة گذراندن فعالیتهای فوق برنامه دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر شیراز

ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم سرمایه انسانی و شایستگی کارکنان (فصل دوم)

مقایسۀ مدلهاي ارائه شده براي شبکه هاي اجتماعی برخط با محوریت انجمن هاي تشکیل شده

دانلود پاورپوینت مسئولیت اجتماعی و اصول اخلاقی در بازاریابی